Navigation


RSS : Articles / Comments


ARGH! DROGBA LAGI!

Ahad, April 19, 2009, Posted by mr. admin, No Comment

Huhuhu, malam yang menyedihkan buat semua peminat Arsenal termasuklah aku. Kalahnya pasukan yang selama ni aku minati sejak Zaman Tony Adam kepada Chelsea. Oh, tidak!

Ah, Drogba lagi yang jadi pemusnah impian melihat Arsenal ke final FA Cup kali ni. Jaringan lewatnya sudah cukup membuatkan Arsenal gigit jari lagi.


Aku taklah pandai sangat nak ulas bab bola ni. Tau tengok saja. Tapi, dari permainan malam tadi, aku rasa percaturan Pak Cik Wenger memang salah dan langsung tak menjadi . Terutama di bahagian midfield. Tak sepatutnya Diaby diletakkan dalam kesebelasan utama kerana malam tadi dia banyak kehilangan bola. Kemasukkan lewat Arshavin dan Nasri tak dapat merubah keadaan kerana sudah terlewat.

Apapun, Chelsea memang berhak memenangi perlawanan malam tadi hasil kesilapan tektikal Arsenal. Mereka bijak mengambil peluang atas kesilapan ini walaupun Arsenal berjaya mendahului melalui jaringan Walcott.

Ehm, skripnya hampir sama seperti Final Carling Cup dulu. Arsenal mendahului melalui Walcott, tetapi akhirnya tumpas.

Nak baca ulasan lebih menarik? Aku pun tak reti nak ulas panjang-panjang. Bacalah ulasan kawan 'se-arsenal' aku ni.

No Comment