Navigation


RSS : Articles / Comments


PERUBAHAN LINK BLOG BISIKANHATI.com

Jumaat, Ogos 29, 2008, Posted by mr. admin, 5 Comments

Seperti yang telah dimaklumkan, baru-baru ni saya terpaksa menukar platform blog. Dulu saya menggunakan wordpress, tapi sekarang menggunakan blogspot.com atas sebab yang tidak dapat dielakkan.

Jadi, perubahan ni telah memberi kesan kepada link ke blog saya. Jika dahulu untuk melayari blog ini, anda perlu taip www.bisikanhati.com/blog. Akibat perpindahan ni, link ke blog saya telah berubah kepada www.bisikanhati.com. Tiada lagi perkataan 'blog' dihujung url.

Kepada rakan-rakan blog yang dihormati, sekiranya anda masih menggunakan url yang lama, dengan secara automatiknya, link tersebut tidak dapat menghubungkan kepada blog saya. Saya memohon jasa baik kepada rakan-rakan yang mempunyai 'link exchange' dengan blog ini agar dapat mengubahnya.

Jasa baik anda semua, saya ucapkan ribuan terima kasih.

P.S: Maaf, post kali ni macam tulis surat rasmi nak mintak kerja. Tapi, ni jer pilihan yang saya ada, hohoho :-)





5 Comments

Tanpa Nama @ 30 Disember 2009 pada 2:17 PG

thanks !! very helpful post!

Tanpa Nama @ 31 Disember 2009 pada 12:01 PTG

I keep listening to the news speak about getting free online grant applications so I have been looking around for the best site to get one.

Tanpa Nama @ 6 Februari 2010 pada 11:09 PTG

[B]NZBsRus.com[/B]
No More Sluggish Downloads With NZB Files You Can Easily Search HD Movies, Console Games, MP3 Singles, Software & Download Them @ Dashing Rates

[URL=http://www.nzbsrus.com][B]NZB[/B][/URL]

Tanpa Nama @ 9 Februari 2010 pada 10:36 PG

sale house king mole muddled huei illuminates delayed drupal bird consumption
lolikneri havaqatsu

Tanpa Nama @ 22 Mac 2010 pada 11:53 PG

You could easily be making money online in the undercover world of [URL=http://www.www.blackhatmoneymaker.com]blackhat twitter[/URL], It's not a big surprise if you haven’t heard of it before. Blackhat marketing uses not-so-popular or not-so-known ways to produce an income online.