Navigation


RSS : Articles / Comments


DUIT RAYA USD 1 UNTUK SEMUA!

Rabu, Oktober 08, 2008, Posted by mr. admin, 2 Comments

Ehm, dah lama tak menulis dalam blog ni sejak raya hari tu. Pening-pening lalat sebab banyak makan ketupat dengan rendang pun duk rasa lagi. Lepas raya ni, selalunya poket pun 'kempes' sikit. Apa kata kita pakat-pakat buat duit? Opss! ni bukan skim cepat kayap atau perlaburan internet. Peluang ni terbuka kepada sesiapa sahaja tanpa perlu mengeluarkan 1 sen pun! Dengan syarat ada akaun email dan paypal. Yang tak de akaun paypal, daftar kat sini.

Okla, tak perlu nak sembang panjang-panjang, kita terus kepada langkah-langkahnya. Ai, macam nak ajar memasak la pulak, hehe..

Langkah 1
Sila klik di sini dan isi semua maklumat yang dikehendaki.


Langkah 2
Anda akan dibawa ke page 'product offer'. Scroll sampai ke bawah. Kemudian klik pada button KELABU 'NO continue to a member area'.


Langkah 3
Anda akan dibawa ke page ini lagi. Lakukan sekali lagi seperti langkah 2.

Langkah 4
Anda akan dibawa ke page ini sekali lagi. Lakukan sekali lagi seperti langkah 2.

Langkah 5
Setelah selesai, anda akan mendapat username dan password melalui email yang anda daftar tadi. Sila check email anda. Email tersebut dikirim oleh Russel Brunson.

Langkah 6
Log in semula ke akaun anda. Sila klik di sini untuk log in. Selepas itu, klik pada 'Click Here To Update Account Now'


Langkah 7
Kemudian satu window baru akan terbuka. Masukkan akaun paypal anda. Klik pada button 'Add Paypal Email Address'. Komisyen sebanyak USD 1 ( lebih kurang RM3.40) untuk setiap referral akan dibayar ke akaun paypal anda.

Langkah 8
Langkah penghabisan, promosikan link affliate anda kepada rakan-rakan atau sesiapa saja melalui email, forum atau pun blog anda. Tapi awas! Jangan lakukan SPAM.


Okla, selamat mencuba saya ucapkan.

Artikel-artikel lain yang berkaitan:

Tip berjimat selepas menyambut hari raya

Rancang kewangan selepas raya

Cara untuk jimat petrol di musim perayaan

2 Comments

Tanpa Nama @ 9 Oktober 2008 pada 12:56 PG

maklumat tambahan! yang bestnye program ni, orang daftar jer, anda akan terus dibayar. Tak perlu beli ke, apa ke. So, cepat! jangan ketinggalan..

Tanpa Nama @ 13 Oktober 2008 pada 1:26 PTG

Ni duit raya online nih.