Navigation


RSS : Articles / Comments


SHOPPING KAT EBAY.COM

Khamis, Oktober 23, 2008, Posted by mr. admin, One Comment

Lama saya tak menulis dalam blog ni. Tapi diam tak bermakna tak buat apa-apa. Cuma sedikit sebuk dengan beberapa perkara yang harus diselesaikan segara.

Dalam duk sebuk-sebuk ni, sempat jugak bershopping dengan eBay. Bagi saya, berurusan dengan ebay satu pengalaman yang agak menyeronokan. Kita boleh beli secara terus atau buat bidaan. Ni dah masuk kali ketiga saya beli barang-barang kat situ. Kiranya saya ni masih newbie la walaupun dah lama mendaftar sebagai ahli sejak 2005!

Yang terbaru saya beli sekeping setem yang berharga RM5.50. Termasuk dengan kos penghantaran sekali. Ia adalah sekeping setem semperna memperingati Pendita Zaaba. Bila saya tunjukkan setem tu pada salah seorang rakan, dia terus berminat dan offer kat saya nak beli setem tu dengan harga RM10. Wow! Berniaga setem lebih untung dari berniaga unta! hehe.



Ehmm, bagi sesiapa yang berminat nak berurus niaga dengan ebay ni, bolehla beli ebook dari salah seorang otai dalam bidang ni. Selain jadi pembeli, anda juga boleh belajar cara-cara menjana pendapatan yang lumayan dari ebay. Semuanya akan diajar di dalam ebook tersebut. Kalau nak tahu lebih lanjut, klik banner kat bawah ni. Selamat mencuba!

One Comment

Tanpa Nama @ 26 Oktober 2008 pada 3:23 PG

wow.. untung juga.

btw, xpenah try pula berurusniaga thru ebay ni.