Navigation


RSS : Articles / Comments


ILMU NAK JADI JUTAWAN?!

Jumaat, November 07, 2008, Posted by mr. admin, No Comment

Nak jadi jutawan bukannya senang. Tapi tak mustahil untuk orang kebanyakan seperti kita. Bahkan, mereka yang telah bergelar jutawan sekarang ni pun dahulunya orang biasa. Siapa Boon Siew sebelum beliau menjadi jutawan? Ya, beliau hanya seorang pendatang dari Tanah Besar China yang datang mencari makan di bumi ini. Beliau dulu hanyalah seorang kuli dan kini kekayaan mendiang yang melimpah-ruah telah diwarisi oleh keturunannya.

Kisah yang saya bawakan adalah contoh jelas betapa orang biasa seperti kita bisa saja menjadi jutawan jika ada usaha. Lainlah kalau anda baik dengan mana-mana kroni. Ataupun dapat jadi menantu Sultan Brunei. Yang tu lain la :-)

Tapi, persoalannya bagaimana? Nak merompak ataupun jual dadah ke?

Persoalan seperti inilah yang selalu bermain diminda termasuk saya sendiri. Apa yang kita lihat sekarang ni adalah kisah-kisah mereka yang telah jaya. Tapi, bagaimana mereka boleh berjaya jarang didedahkan.

Namun, segala persoalan ini telah mulai terungkai jika anda memberikan ruang kepada diri anda untuk membaca sebuah karya cetusan seorang jutawan terkenal iaitu Dr. Irfan Khairi. Ehm, nama yang tidak perlu diperkenalkan lagi. Kejayaannya menjadi seorang jutawan ketika berumur 25 tahun dalam bidang perniagaan internet sungguh mengujakan.



Bayangkan, ketika berusia 25 tahun dah jadi jutawan! Fuhhh, memang best. Sapa tak nak?

Bagi mereka yang masih tercari formula bagaimana menjadi seorang jutawan, silalah layari web beliau. Sila klik di sini untuk mengetahui maklumat lanjut!

Semoga langkah pertama anda nak menjadi seorang jutawan akan memdatangkan hasil. Perjalan beribu batu, bermula dengan langkah pertama.

No Comment