Navigation


RSS : Articles / Comments


MAIN KEJAR-KEJAR: Misi PKR berjaya?!

Isnin, September 15, 2008, Posted by mr. admin, 3 Comments


Kalau kita tengok berita sehari dua ni, ulasan yang diberikan oleh channel TV utama negara kita rata-rata mengatakan misi PKR menghantar 5 orang wakil ke Taiwan telah gagal. Ditambah pula dengan rakaman perbualan melalui telefon dengan Dr Fuad Zarkhasi (MP Batu Pahat-BN), menggambarkan apa yang ditayang dalam tv benar-benar belaka. Tidak ada tak benar, melainkan benar,benar,benarrrrr belaka.

Namun, apa yang saya perolehi dalam blog YB Fuziah Salleh (MP Kuantan-PKR) ni menceritakan sebaliknya. Berikut adalah sedikit petikan dari laman blog beliau :

Disini saya juga ingin menegaskan bahawa misi pemergian kami keTaiwan telah tercapai dan ianya sungguh berjaya. Our TRIP HAS BEEN HIGHLY SUCESSFUL IN MEETING IT’S OBJECTIVES . Saya juga menegaskan seterusnya bahawa rancangan 16 Sept is RIGHT ON TRACK. If not literally on the actual date, 16+1 sept or 16+2 Sept. or even 16+3 Sept Nantikan bersama demi masa depan baru untuk seluruh rakyat Malaysia. Kita telah menunggu 50 tahun. tidak lama lagi penantian ini akan berakhir.....Klik di sini untuk artikel penuh.
Ehmm, nampaknya ada dua percanggahan ni. Tak tau siapa yang betul. Tapi selalunya rangkaian TV di Malaysia ni memang berat sebelah. Yang tak betul semuanya Pakatan Rakyat. Jadi anda sendiri boleh buat ramalan. Bak kata Nabil, "lu fikir la sendiri!"

Disamping tu, elok juga anda baca artikel-artikel kat bawah ni:

Detik 916
Ahli nujum atau wali yang kashaf?
Lumba lari politik malaysia
Anwar Ibrahim agen Yahudi pulak dah

Selamat membaca kesemuanya! :-)

3 Comments

TNH @ 15 September 2008 pada 3:05 PTG

Ya..that's true...sometime the main media in our country are untrustable..

Tanpa Nama @ 15 September 2008 pada 3:53 PTG

TNH--> i dont know what kind of democracy is it..

Tanpa Nama @ 16 September 2008 pada 9:31 PTG

..keliru dengan apa yang diputarkan di media..

yang mana satu betul? Wallahua'lam.